Idag är inte min dag

BERED ER!
För ett bra tag sen tog jag en bild på mig själv som jag har sparat med att visa tills den perfekta dagen för den skulle anlända.
Idag var denna dag.

SÅHÄR kändes allt idag:



JAG ÄR ARG!
OCH LEDSEN!
Igårdagen + Idagdagen har sugit.
Falska hot, dåligt betyg på engelska novell, dryg butiksman, bankomatkort med mindre än 40 kr på sig som vägrar medges. Och kommer ni ihåg den där mobilen som jag tappade i toaletten som jag lämnade in på lagning som de sa skulle ta 3 veckor fast det nu har gått 5 veckor? Ja, den iaf. Idag fick vi beskedet om att den skulle vara lagad. Men när mamma kommer dit säger de att den är vattenskadad och att de inte lagar självorsakade olyckor. SÅ. Nu är jag stuck med en äckelpäckel mobil som är sämstsämstsämst. Sa jag förresten att jag bara hade haft toa-mobilen i typ en månad? För att min mobil innan den precis blivit snodd? Så vare, ja. Underbart och helt jävla fantastiskt. Jag blir så gla'.

Och det enda jag hade sett fram emot med dagen var att burna min engelskalärare för att ha rättat fel på min novell. Jag hade till och med letat upp ordet som han sa var fel i ordboken för att bevisa att det faktiskt var rätt. För det ÄR rätt. Men han kan ändå inte erkänna sin felrättning, utan säger nu att jag ska leta upp vart jag hade läst ordet i en bok och ta med och visa honom.
OM jag ska ta med och burna honom på tisdag!!! Bajs på honom.
Bajs på dagen.
BAJS på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0