It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Ett till citat som funkar:
"When I'm far too tired to fall asleep"

Kommer båda från samma låt. Coolt.

Känns som att jag är tillbaka i mitt 14-åriga jag, då jag sov som en stock, missade hela dagarna och levde som ett nattdjur.

Jag har vänt upp och ner och skakat och flyttat min sömnrytm så förbenat mycket.
Det är seriöst omöjligt för mig att somna innan 3.
Fast på sista tiden har det varit vid 4 eller senare som jag kunnat somna.
Och så vaknar jag väl sisådär vid 12:00 men går inte upp förrän vid 14:00 eller senare.
SJUKT.

I vanliga fall vid den här tiden brukar jag dock inte vara hemma, för jag är så cool. Jag är så bortskämd med att alltid vara hos kompisar som bor inom 15-minuters gångavstånd att jag inte är van vid att behöva åka hem vid halv ett för att inte missa sista tunnelbanan.
Men något som känns bra och som gör allt lite lättare när jag sitter här i min ensamhet,
det är att Frida sitter hemma i Skarpnäck med samma sömnproblem som lille jag!


Godnatt på er, småpluttar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0