Jag har två NYHETER...

Den första nyheten är icke så överraskande:
Igår köpte jag världens FINfinaste halsband!
TITTA!
Det är en liten RUBIKSKUB som man kan snurra på och allt!
LOVE. IT.

SNÖGG


Den andra nyheten är lite mer chockerande. Den är lite av ett erkännande, faktiskt.
Jag, Josefine Carin Elisabeth Pedersen, har till slut gett upp.
Inte på grund av kylan, som man kanske skulle kunna tro, utan på grund av bekvämlighet.
Jag har tillslut sagt: "OKEY VÄRLDEN! Nu äre slut med lager på lager!"
Jag, Josefine Carin Elisabeth Pedersen, har köpt en vinterjacka.
Jag, Josefine Carin Elisabeth Pedersen, som de senaste två vintrarna har haft en liten vårjacka + en lusekofta som en jacka.
Den tiden är förbi.

WOHOHOOOHOOO!!!
HAPPY DAYS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0