Lite nyår sådär va

 
 
 

Jag hade en rolig och mysig nyårsafton!
Trots att en borttappad ring gjorde så att min kväll avslutades på ett annat ställe än som var tänkt.
Jag är så jävla otursbenägen(/klantig?) med att tappa bort saker nu för tiden.

Och idag såg jag filmen Sliding doors på TV som handlar om vad som händer en tjej om hon hinner med en tunnelbana eller om hon missar den. Och så får man följa parallellhistorierna hela filmen ut.
Det fick mig att tänka lite på min ring som jag tappade.
På att om jag inte hade tappat den hade jag hunnit med bussen.
Och då skulle nog ganska mycket blivit annorlunda.

Men skitsamma, det blev awesome som det blev!
"Tänk om" tankar är onödiga tankar (som jag tyvärr har alltför ofta)


BYEBYEBYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0