Nu börjar allvaret!!!!!!!!

SKOLA IMORRRN, 8:10!!!!!!!
TAGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Och ett litet HAH! på mig:
Jag hade ETT mål med hela lovet! ETT enda litet.
Jag skulle fixa till mitt rum.
Dvs, jag skulle plocka undan några julklappar som står och.. ja, bara står faktiskt, och sen städa lite grann och damsuga och sånt där smått som typ tar max en halvtimme-timme att göra.
Har jag gjort det?
NAAAE!
Är jag förvånad?
Nee.
Dock vill jag skratta lite åt min lathet men också vill jag sparka lite på mig själv pga den.
Jag förstår inte varför jag drar ut på det hela tiden.

Jag ska fan börja med arvids trick:
10 minuter direkt efter jag kommit hem från skolan ska jag ägna åt att plocka undan och städa och göra sånt som behövs göras i mitt rum.

Dock höll han den regeln i en dag... förhoppningsvis håller jag den längre än honom.
Eller vad säger jag? DET KOMMER GÅ ASNAJS!
STÄD-JOSSE HAR ÄNTLIGEN KLIVIT UR STÄDGARDEROBEN!!!
10 min om dagen är hon iaf ute... OCH DÅ ÄR DET ANDRA BULLAR SOM GÄLLER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0