OJOJOJ vilken hets i onödan, käre hjärna

ASSÅASSÅASSÅASSÅASSÅAAAASSSÅÅÅÅ!
Jag fick precis lite panik över 21/12 - 2012.
Om jordens undergång skiten.
HAHA!
Vad fan hände med mig där egentligen?
Jag fick typ panik i en kvart, sen var det över.
Varför måste folk hela tiden hitta nya domedagsdatum i gömda budskap? Kan vi inte alla bara leva lyckliga i alla våra dagar? Och om vi nu skulle dö för att hela jorden går under så tycker jag det är bättre om vi inte vet om det.
OCH grejen är, att jag har släppt alltihopa för ikväll (säger vi). Men jag VET att jag kommer vara rädd när datumet börjar närma sig.
Och jag gillar att jag får panik efter hetsen redan varit! Haha.
Men jag hade seriöst inte tänkt på det förrän någon sa att Mayaindianerna har haft rätt om massa andra saker. Fast jag vet inte ens säkert om de hade det eller inte.
Men jag blir ändå lite skraj. Och det blev inte bättre av att jag googlade det.
HAHA, jag är jättelättskrämd för sånt här och så bestämmer jag mig för att googla det?
Bra där!
Ibland tror jag att jag undermedvetet tycker om att plåga mig själv.
Men iaf.
Allt jag vill ha just nu är världens mest pålästa SKEPTISKA person om just detta domedagsämne.
ÅÅÅÅH MILDA HIMLAR, kan inte bara en cyniker kliva in i mitt arma hem och peka ut alla sprickor i den bajsiga profetian!

Nä. Nu ska jag sluta tänka på såna här dumheter.
Jag är, trotsallt, för klok och vis för domedags profetior.
Sådeså.

Kommentarer
Postat av: Elli

säger inget............

2010-01-12 @ 15:33:04
Postat av: Josse

för att inte säga något säger du ofattbart mycket, pelli ;)

2010-01-12 @ 23:19:46
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0