Samvetet mitt kräver TALAN

Jag fick lite skuldkänslor över agnes och andreas konversation som jag la ut.
andreas, om du läser detta, förlåt!
Jag insåg precis hur det lät som att jag tyckte du var tråkig, men så är inte fallet! Jag tycker inte och har aldrig tyckt det. Och jag kommer inte helt ihåg anledningen till varför agnes skrev det, tror att hon var gnällig i allmänt den dagen, men jag kan i alla fall säga säkert att hon inte heller tyckte att du var tråkig!
Så förlåt.
Kände bara att jag behövde klargöra det hela om någon blivit förvirrad, för jag blev förvirrad över hur jag skrev det.

Och agnes, förlåt för att jag precis kallade dig gnällig!
Haha.
Men du vet hur jag känner för dig egentligen, vännen!

Oj vad mycket förlåt det blev.
När jag ändå håller på: FÖRLÅT VÄRLDEN om jag någonsin gjort dig illa.
Jag är säker på att det inte var min mening, för vi vet ju alla hur snäll jag är egentligen.
Hehe.


Igår natt så drömde även siri om att hon var tillsammans med killen som ser ut som robert pattinson som går i vår skola.
I AM NOT ALONE!
Det känns bra att vi båda är lika knäppa, sirigris! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså den killen är överallt!

2010-01-30 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0