T.R.Å.K.I.G.T.

Är det bara mitt facebook som fuckar?
Skitsamma.
Facebook är så jäääävla trååååkiiiigt.

Och såg ni alla min fina alliteration i rubriken på förra inlägget?
YEAH YOU DID!
Alliteration + Att man aldrig skriver "att" efter "eftersom" (Det räcker med eftersom, skit i att:et) är de enda två saker som Fröydis faktiskt har lärt mig efter att ha haft henne i två år i svenska.

Och jag har tråkigt.
Och jag vägrar plugga, hihihi busigt.
Men jag har inga skuldkänslor för det faktiskt, för just nu känner jag mig som de där coolingarna som säger att de är "2 cool 4 school"!
Ni vet såna där coola badasses som är skiter i skolan och bah "Jag bryr mig inte, I'm just chillin, whatevvaah!"
Jag har blivit en sån megaball, cool, awesome, DUDE!

BLÄ vad söndagskvällar är trååååkiggaaaaa.
Jag vill inte, vill inte, vill inte bara sitta här.
För jag vet att om jag gör det kommer jag bara sitta och titta på massa youtube-klipp som jag hittat där en skitsöt kille videobloggar skojigt, men det känns inte så värst skojigt längre. Dock kanske det beror på att jag har tittat på honom i två timmar nu. Men bara kanske.

BUHUUÄÄ!

NÄ! Nu ska jag ringa och terra någon som kan tänkas vilja leka lite: Jojo?

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0