Viktig uppdatering.

Jag vill se avatar i 3D!!!
Men man var tvungen att åka in och köpa för det gick inte att boka.
Och på en halvtimme tog biljetterna slut!!!
Så vi fick inga biljetter.
Och jag vill se den!
Bläbläblä!

Nog klagande.
Eller nä.
Jag känner mig så sur idag.
Jag skyller det på pms, för det är faktiskt sant.
Hatar att mitt humör har damp en gång i månaden.
Men NU är det nog med klagandet på riktigt!

HAHA, jag hade en dröm inatt om att jag var tillsammans med killen i min skola som ser ut som edward cullen... Han var exakt som edward är, minus att han var vampyr. Jag tyckte om det i drömmen, men i vaket tillstånd stör jag mig. Varför jag drömde om honom är dock ett mysterium som bara stjärnorna vet! Tänkte dock att ni såklaaart var tvungna att höra om detta. Viktig information.


Nu ska jag ringa jojo i hopp om att hon har duschat klart än... vilket man aldrig kan vara säker på med den tösen.
Också bara något sånt där som var viktigt att dokumentera likssom assååå.
Tråk.

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0