Allsång på Skansen!








I tisdags var jag, Magda och Sofia på ALLSÅNG PÅ SKANSEN och såg Salem Al Fakir och Oskar Linnros vilket bilderna och rubriken redan har berättat för er. Vad bilderna inte riktigt berättar är:

1. Att jag kramade Oskar Linnros(!!!)
2. Att jag pratade med Salem och fick hans autograf (man fick inte krama honom, buhu)
3. Att jag kände mig jättefånig för att jag blev så glad av att göra ovanstående.
3. Att jag på vägen hem såg Simon Norrsveden på götgatsbacken så jag gick fram och pratade med honom och fick en kram.
4. Att det var en gammal gubbe som hade världens bästa taktik för att ta sig framåt i publiken: Han gick bestämt med blicken nedvänd mot marken och sa upprepande "Du måste titta på backen, titta på backen" Han kom nästan längst fram! Haha!

Allt som allt träffade jag 3 artister som jag tycker är skitbra och fick krama 2 av 3, var på mysiga allsång på skansen, var med de fina bruttorna Magda och Sofia.
En jättejättemysig, fin och lyckad kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: magda

FACEBOOK? Jag vill se dessa bilder där haha. Åh, gubben, vilket sär.

2010-08-02 @ 20:15:48
URL: http://huvudverk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0