Glassigt

Jag vindsurfade i Motala!!!!!
Skiiitkul men svåårt. Jag stod dock upp ganska länge i omgångar. YAY!
Jag glömde kameran när vi skulle vindsurfa så jag måste vänta på min systers uppladdning av bilderna innan jag kan visa, och nog vill jag visa mina skillz. Höhö.
Men på hemvägen åt vi på en glassbar i Söderköping som hade jättestora och goda glassar och då hade jag kameran med mig:

MUMS! Men alla vi som tog just denna glass mådde sjukt illa efteråt och jag kunde knappt äta något på resten av kvällen.

Nu måste jag packa till Emmabodizzzz!!!!!
Det är så jävla svårt att packa. Jag vill ha med mig hela min garderooob!
Jaja, jag får försöka klara av det.
TJADÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0