Italien och framåt

Utsikten från vår balkong i Sorrento i Italia.

Pompeji - Människa som bevarats av askan och en, ja, vägg.

Mor och bror

The Pedersen syskon.

Mami och sistaah.

Mumsig mat.

Glad bränd tjej + mer mumsig mat ätandes av bror. Yeah.


Jag kom hem lagom till att siri skulle ha partaj.
Denna bild får vara ensam i sin kamp om att dokumentera kvällen:


Dan efter var det bad med Arreparre och Joho:





Arvid trampade och jag styrde = skillat!

Sen åkte vi hem till Nora för att hinna träffa henne innan hon skulle fara iväg i tre veckor. Jag tog ingen bild där. Förlåt Nora, Erik och Lollo för att ni inte fick vara med på bild. Jag förstår er sorg.

Dagen efter det (igår alltså) var jag först med Lisa och Siri och var väldigt nära på att haka på deras impulsköp av peace and love-biljetter som plåster på såren för att äckliga skitkorviga bajs hultsfredsfestivalen gick i konkurs. Kul. Runt 1600 kr i sjön. Skoj.
Sen träffade jag Lollo, Jojo och Arvid och åt middag (grillat mums!) och sedan badade Arvid och Jojo igen medan jag och Lollo njöt av att vara torra och varma.
Njutarn Lollo:

Sen gick jag, Lollo, Arvid + Frida lite impulsaktigt sådääär på premiären av Eclipse!!!!!!! WOHOO!!

Idag lunchade jag med Lollo och Agnes "Jobbmyran" Börjesson och nu i denna stund kom jag hem från Jojo för inte alls så länge sedan. Där såg vi på New Moon efter att jag och Lollo fick upp smaken för Twilight-filmerna efter att ha sett Eclipsiie igår.

So there you have it, folks!
Fast låtsas som om jag sa det där på svenska för jag har insett att min svenska är till hälften engelska och jag måste sluta med detta tics.
Men ja, här har ni det, folket!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0