Mumsiga bilder på mumsiga personer




Såhär gåre när jag glömmer att ta bilder då solen faktiskt skiner. Eller när jag glömmer att ta bilder överhuvudtaget för den delen. Då blire inge bättre än mörka, suddiga och kanske inte så jättecharmiga bilder.
Fast jag tycker faktiskt att den första bilden på jojo var gullig och den sista bilden på oss två var också ganska bra.
Joel får inget beröm dock. Han förtjänar det inte.
Så går det när man gör sig ful med mening bara för att en kamera är framme. Tråkmåns.
Jag och jojo försökte faktiskt! Vi använde oss faktiskt av våra ultimata skönhets-trix faktiskt! Därav min mumsiga dubbelhaka och jojos jättenaturliga leende på hennes andra bild.
Om det inte framhäver vår skönhet så vet jag inte vad som gört!

Peace to the out!

Kommentarer
Postat av: johanna

fett snygga bre!

2010-07-28 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0