För att jag inte orkar göra det jag borde göra

Okey. Jag har fortfarande inte börjat packa.
BRA JOBBAT JOSSE!
Men då kan jag ju alltid slänga bort lite tid genom att berätta att jag var på Kristian Anttila med Magda, Jojo och Tove igår!
Såhär såg det ut:

Finfint!
Nu har jag en signerad affisch av honom också!
Jag och Magda har blivit fett bra på att träffa kändisar, haha.

Vad mer kan jag dra ut tiden med att berätta då?
Hmm... Jo snart ska jag träffa Becka.
Sen ikväll känns det som att jag borde strunta i att hitta på något eftersom mitt packande är allt annat än på topp. Men jag måste kanske träffa Frida för att köpa mat och grejer till festivalen. Och jag måste definitivt lyssna galet på artister som ska till emmaboda. Och packa såklart. Och tagga. för. att. åka. buss. ensam. i. åtta. timmar.
Missade ni det där sista?
Jo, jag ska åka buss ensam i typ åtta timmar. Yay. 16 timmar om man räknar med hemvägen.
Det enda som gör att det känns lite mer okey är att Magda också ska åka buss ensam i åtta timmar.
Som man brukar säga, misery loves company!

MENMENMEN nu måste jag faktiskt slita mig härifrån. ÅÅÅÅH. Bajspackning som måste packas och måste väljas ut och inte bara vill att alla kläder ska få åka med och som är tung.
HEJDÅ.

/gnällig_tjej_92


Kommentarer
Postat av: cilipili

vad snällt av dig josefine! :') glad jag blir!! <3

2010-07-27 @ 21:09:21
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0