Wazzup?

Vad som tål att sägas är att jag sålde min emmabodabiljett igårkväll. Så var det med det. Jag stannade alltså hemma.
Nu är jag så sjukt trött efter en bra dag av Siri, Crattan, Robin, Jojo, Max, Rikard, Gustav mfl.
Jag är så übertrött deluxe. Mina ögon orkar knappt hålla sig öppna.
Och det regnar jättemycket. Det låter som det haglar, men det regnar bara riktigt riktigt mycket.
Det är läget.
Om någon hade frågat mig "Wazzup?" är allt detta vad jag hade svarat.
Det är lite det bloggning är faktiskt: svaret på frågan "Wazzup?" som ingen riktigt ställde.
Men nu måste jag vara tyyyst och bara sooova.
GODNATT, världen!


Kommentarer
Postat av: sirius black

soft brud. me want.

2010-07-31 @ 10:45:43
URL: http://unsirious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0