Buhuuu för tjyvar.

Något jag absolut hatar är när folk snor sprit från andra.
Ja, jag har själv tagit för mig lite väl mycket från andra. Speciellt förut. MEN jag tog alltid bara så pass lite som möjligt. Jag var alltid ordentlig med att inte ta mer än MAX ett glas och då enbart om det fanns mycket kvar. Jag har aldrig snott mer än just bara ett glas. Sådeså.
Precis innan jag skulle gå hem ikväll upptäckte jag att hälften av mitt vin var snott och därmed var det slut. Hälften var redan uppdrucket. Då har alltså någon snott ALLT som var kvar av det. Och jag hade till och med gömt skiten, men om folk ska bete sig sådär kunde jag lika gärna ha lämnat den framme.
DET ÄR SÅ JÄVLA OFINT!!!! Man gör fan inte så! Det är så jävla elakt att ta ALLT.
Usch.
Jag vet att det inte är lika farligt att bli av med vin än vad det är att bli av med dyrbarare saker. En mobil och två mp3:er till mig har blivit snodda och det var verkligen hemskt. Speciellt mobilen som jag hade i haft i två år och som fungerade sjuuukt underbart och var bara så bäst. Den sörjer jag fan fortfarande. Töntigt nog...
MEN kunde de inte bara snott ett glas? Två glas? Vad som helst förutom ALLT.
Helvetes jävla ungjävlulsäckel utan hyffs är vad tjuvarna är.
Fattar de inte att jag är en fattig elev utan jobb som inte har råd med att förlora saker som kostar?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0