Mmm... vad det är mysigt att ha katter.

När vi nu kom hem från Italia hade de små liven då dammsugit hela lägenheten som förväntat?
Nej.
Istället hade de lyckats driva fram alla små undanstoppade dammtussar från vrån jag inte visste vi hade. Plus att de själva går runt som två stora dammtussar som gosar in deras damm (deras hår) Ö.V.E.R.A.L.L.T.

Hade de också förstått regeln om att kiss och bajs enbart ska ligga i kattlådorna?
Nej.
Isället tyckte de att det skulle vara trevligt att utforska nya toalettmiljöer: mitt rum. Eller för att vara mer specifik: min mapp från bilden i nian. Detta trots att vi har haft kattvakt som har tömt lådorna.

En grej jag alltid tycker är rolig när jag kliver in i mitt hem efter att ha spenderat en lång tid ifrån det är också att  dra in ett redigt sniff och då, i bara några sekunder, få känna doften av hur vårt hem doftar för andra (eftersom man inte kan känna doften av sig själv eller sitt hem i vanliga fall). Sånt tycker jag är kul för jag är knäpp.
Så... Kunde jag då få känna denna doft och ha roligare än roligast när jag klev in idag?
Nej.
Eller jag hoppas iaf att hela hallen inte stinker av kattkiss i vanliga fall.

Tack gosiga små katter för detta fabulösa välkomnande.

Poserkitty 1
(Måne/Fåne/Fåntratt/Fetto/Fetknopp/Tjockis):


Poserkitty 2

(Natt/Nutte/Putte/Nattkatt/Nightkight):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0