Preciiiis som Eva och Adam!!!

Som Magda sa: You're living the dream som man hade när man var liten!
Och det är så sant!
Hihihihi!
Jag har skapat mig min egen Eva och Adam scen!!!
Jag, Joel och Fabbe ska jobba på Arvids pappas 50års-fest och få 500 kr var. Det var scenen som var skapad utan min hjälp, men jag finslipade den så att vi även skulle ha samma dresscode som Eva och Adam-gänget.
Hihihihihi!
Nu fattas bara att vi skulle bryta ut i Mercedes Benz av Janis Joplin så är hela bilden kompletterad.


                                     Det där är jag, Fabian och Joel ikväll!


Can't you just picture it?!?!

Kommentarer
Postat av: Marika

Den där Petra är verkligen jobbig!

2010-06-06 @ 21:57:43
Postat av: magda

you truly is living the dream - så JÄVLA coolt!

2010-06-11 @ 17:30:18
URL: http://huvudverk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0