Varningssignaler för shopoholism månne?

SERIÖST. Jag har shoppat så jävla mycket på sista tiden. Extremt. Mycket. Mhm.
Det är rean som lurar mig. Om en vara är på rea och är fin, då är det en del av mig som känner mig ekonomiskt osmart om jag inte köper den.
Jag vågar inte räkna ihop hur mycket pengar allting har kostat tillsammans men detta har jag köpt under bara de senaste veckorna:

 * Två diadem
 * Solglasögon
 * Två klänningar
 * Jumpsuit
 * Tre linnen
 * Två kjolar
 * Kofta
 * Shorts
 * Ring
 * Halsband
 * Tre par örhängen
 * Två par Skor

Illa. Men som försvar kan jag säga att det mesta var på rea och glasögonen kostade bara 10 kr. Faktiskt.
Uppenbarligen har ju detta kostat mig en del dock. Så mycket att mitt kort nekades idag. Och jag har inget jobb och därmed antagligen inga överflödiga pengar till sommaren.
Det värsta är att jag själv inte har märkt min spendering. Jag har inte fattat hur mycket jag faktiskt har köpt, jag förnekade det till och med när andra sa det till mig.

Så jag har bara en fråga till mig själv: Vad FAN håller jag på med?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0