Mitt i natten skriver katten (jag)

Hahahahahaha!
Jag läste precis mitt inlägg (två inlägg ner) "Buhuuu för tjyvar."
... Ehm... jag kan säga vid mer vaket och alert tillstånd att jag i det fallet borde ha sovit på saken innan jag satte ord på mina känslor. Det blev kanske lite väl argt där i slutet och i hela alltet iofs.
Men det blev kul att läsa, ska jag lova er! Aggro-dramaqueenen har talat, liksssom!
Jag läste också väldigt mycket mer i min egen blogg och insett vad det egentligen är jag skriver om här:
Läxor och det faktum att jag inte gör dom, mina överanalyserade nojjor, i-landsproblem, mina förvirrande-nästan-djupa tankar, mina finurliga små tankar och jag överanvänder utropstecken i glatt/argt/upprört/trött/normalt tillstånd.
Jag märkte även i mitt maratonläsande att jag var mycket roligare förut.
Så kan vi inte ha det!
Jag snor därför en liten rolig historia som jag hittade i KP:

Varför är brandbilar röda?
För de är generade över att alltid ha slangen ute!

Hehe.

Hmm... Är den inte väl vulgär för en barntidning? Eller, skitsamma. Lika bra att barnen lär som om sex i tidig ålder. Härda dom unga, liksom.

Jag är förresten ledig imorn (idag?) vilket är LEGEN... wait for it... DARY! LEGENDARY!
Eller iaf väldigt najs.

(Ni ska bara veta hur mycket jag har ansträngt mig för att göra så lite utropstecken som möjligt i detta inlägg. Utropstecken är som en drog.)


G
O
D
N
A
T
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0