Snart äre SOMMARLOV!

Imorn tar treorna studenten = ETT ÅR KVAR SEN ÄR DET VI!!!!!
Det är faktiskt helt sjukt.
Vad som också är sjukt är att i övermorgon får vi SOMMARLOV och jag ska sjunga ett litet solo i kören. Heheee. Jag kommer pissa på mig av nervositet. Mycket kan gå fel. Tänk om min röst spricker? Tänk om mikrofonen är avstängd när jag börjar sjunga? Tänk om jag snubblar? Ramlar av scenen? Svettas igenom mina kläder? Skakar så mycket på rösten att man inte hör vad jag sjunger? Osv.
Men vet ni vad: Tänk om finns inte.
Det har blivit ett måtto för mig på sista tiden när jag överanalyserar allting till problem med orden "Tänk om". Det är alltid i de orden min oro börjar. Så när min hjärna går på högvarv och hittar på hemska "Tänk om"-situationer så stoppar jag mig själv med ett enkelt "TÄNK OM FINNS INTE!"
"Tänk om" är bara dumt oroframkallande påhittade katastrofer. Tänk om finns alltså inte, så att ni vet.

Det enda man borde göra är to throw every last care away! Let's go to the mall! TODAY!


                                                       HAHAHA, SÅ JÄVLA BRA!

Kommentarer
Postat av: Nora

HOOOOOW I MEEEEEEEEEEEEEEEEEET YOOOOUUUR MOOOOOOOTHEEEEEEEEEEEEEER <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-19 @ 23:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0