Mat och prat





Idag hade jag picknick med Lollo, Agnes, Nora, Jojo, Siri och Clara. För vet ni vad? Nej, för jag har inte sagt det än. Men nu säger jag: Lollo ska åka iväg till Paris i TRE VECKOR och hon åker på fredag!!! Därför picknickade vi för att kunna träffa Lollo en sista gång innan hon far iväg. Magda är ju också borta på äventyr i andra länder nu! Eller i ett annat land: ENGLAND! I EN MÅNAD! Kan alla sluta fara omkring så mycket.

KOLLA BILDEN JAG TOG PÅ MIG:

GAAAAAAAH!
Jag ser precis ut som min bror!!
KOLLA PÅ HAN:

Scrolla sedan upp och KOLLA PÅ MIG IGEN!

Herregud. Jag visste att vi var lika. Men inte SÅÅÅ lika.
Okey vem försöker jag lura. Vi är typ tvillingar trots 3 års skillnad.

Kommentarer
Postat av: Elli

Hahah twins!

2010-06-10 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0