After all, we're only human.

Jag gick bara på min mattelektion idag då vi hade prov, sen gick jag hem med min onda hals.
Då kan man tycka att jag borde ha gjort engelska läxan. Det har jag ej.
Eller att jag läst igenom svenskahäftet. Det har jag ej.
Eller läst i någon av engelska-boken eller svenska-boken. Det har jag ej.
Eller dammsugit mitt jävla rum. Det har jag inte heller nej.

Men after all, I'm only human!

Nu är jag trött. Och jag missade Vampire diaries. Och jag vill inte gå till skolan imorn alls.
Jag är ju faktiskt sjuk, så jag borde kunna vara hemma. Men jag blir stressad av att bara ta det lugnt.
Sån e jag. Lever ibland i tvärtomlandet.
Tar ut olyckan i förskott. Kan inte alltid njuta av att allt är frid och fröjd och att allting känns bra, för snart kanske det kommer kännas jobbigt.
Onödigt, frustrerande och självdestruktivt beteende.

Kvällen spenderade jag dock väldigt nödvändigt med Jojo. Skönt och nödvändigt för det gjorde mig piggare och gladare.

Men nu har jag gått tillbaka till min trötthet. Min utmattning. Fysiskt och psykiskt.
Trött på att mina nya tankegångar som ska leda till glädje än så länge bara känns bajs.
Det är tröttsamt att rättfärdiga sig själv. Att våga vara trygg. Att ändra på självdestruktiva vanor. Att bryta sig loss.
Men man får kämpa på.


Min fysiska trötthet kommer fixas nu med det samma iaf.
GODNATT!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0