Ekonomi = Bajs

Jag har ett jättestort ekonomi prov imorn, och jag sitter bara här trots min okunnighet.
UUUUUUUUSCH!

Jag, Linnéa och Siri satt hemma hos Linnéa i över två timmar för att plugga, men det var inte mycket pluggande som ägde rum, nej. För ekonomi är så tråååkiiiigt.
Jag vill inte ha prov imorn. Jag vill inte ha ekonomi alls!
Jag orkar inte anstränga mig i det ämnet längre, för hur mycket jag än pluggar och försöker förstå så hamnar jag ändå bara på G. Sååå, jag har bestämt mig för att istället för att vara besviken över att jag inte når upp till VG och på så sätt vara ledsen över mitt G, så ska jag bara acceptera det faktum att ekonomi är mitt sämsta ämne och nöja mig med mitt fina lilla G.
Jag tror det är viktigt att kunna sätta sina egna gränser, på något sätt. Det går bra för mig i alla andra ämnen då jag kommer få högre än G i alla... Då tycker jag att jag faktiskt förtjänar att inte stressa upp mig över ett ämne som jag finner både tråkigt och svårt att få in i hjärnan.
Jag orkar inte ha prestationsångest över detta ämne längre.

Men nu ska jag iaf läsa i ekonomiboken så att jag inte får IG. Det kan ju vara bra, liksssom.

So long!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 09:04:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0