Bra att lägga allt på Fronter när Fronter aldrig funkar som det ska.

Nu har jag skickat fyra mail till min samhällslärare för att han har anmält ogiltig frånvaro fast jag är sjuk och ett till mail till min fotolärare för att det faktiskt inte går att anmäla godkänd frånvaro för att fronter säger att det är något fel jag blir så arg på fronter som vägrar låta mig anmäla godkänd frånvaro och jag blir så arg på groupwise som först nekar mina första tre mail och sedan vägrar låta mig logga in igen och jag är så arg på denna förvirring kring min frånvaro.
Det ska inte behöva vara så här jävla svårt!!!

Detta nya system med att man anmäler frånvaron på fronter funkar ju galant...
Bra jobbat, skolledningen!
Bra att det är det enda sättet man kan göra det på och att det inte funkar!
Tack för att ni gör så att min ogiltigfrånvaro-% stiger.
Tack.

Kommentarer
Postat av: mjöl

fronter är skit :(

2010-03-19 @ 14:49:52
URL: http://crepes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0