Dagens goda gärning!

Ååååh! Jag känner mig som världens godaste människa just nu!

Igår påväg till tunnelbanan hittade jag och Elli en mobil på marken och för att göra en lång historia kort så var jag precis och lämnade tillbaka den mobilen till dess ägare.
Han var jättetacksam och sken som en sol (för att låta poetisk) när jag lämnade tillbaka.
Han sa att han var chockad över att någon hade lämnat tillbaka den, för det skulle aldrig någon göra om det hade hänt i hans hemland Polen.
Så som ett tack gav han mig en Merci-ask och en hundring!

ÅÅÅÅÅH! Jag önskar jag kan beskriva hur glad och snäll han såg ut!
Blir helt glad hela jag bara att tänka på hur glad han blev över min lilla handling.
Jag är så glaaad i hela magen just nu!
Detta gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Sebastian Johansson

Underbart!

2010-03-01 @ 20:19:10
Postat av: Leia ♥

Det var bra gjort! :D

2010-03-02 @ 12:37:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: mjöl

fint gjort :)

2010-03-02 @ 23:58:55
URL: http://crepes.blogg.se/
Postat av: Elli

Du skulle tagit bild så jag hade fått se!

2010-03-04 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0