Dumma dumma texter som inte vill skriva sig själva.

Jag blir galen.
Imorn ska jag skriva ett helt tal på svenskalektionen som jag ska hålla på torsdag och jag har no idea om vad jag ska skriva om, och det måste ha med vissa ämnen och följa massa kriterier och jag orkar inte. Dumma Fröydis. Hon har förstört mitt föredetta favoritämne.

Min käre norska svenskalärare som typ har blivit lite halvt dyslexisk på äldre dar och jag har haft våra up's and down's.
Jag gillade henne i ettan, för hon gillade mig pga mitt norska efternamn och för att jag är typ 1/8 norsk. Men ju längre det gick började jag inse vilken jävla dålig lärare hon var, men hon gillade ju mig fortfarande så det var inte så farligt.
Sen!
Efter sommarlovet till tvåan hade jag bytt frisyr då jag inte ville ha lugg längre, då kände hon inte ens igen mig! Den jäveln. Jag var ju hennes favvo elev! Så då tyckte jag inte om henne längre, förståeligt nog.
Men ända sedan efter jullovet nu i tvåan har jag dock börjat tycka om henne bättre igen, för hon har faktiskt börjat ge oss uppgifter överhuvudtaget (och hon har återfått sitt minne och tycker om mig igen).
MEN NU!
Nu skönk hon som en sten i mina ögon.
Vi har inte fått några instruktioner för detta känns det som och det kom helt out of the blue!
Jag orkar inte längre.
Det får bli skit imorgon och jag tänker skylla allt på Fröydis.

För det är det mognaste sättet att ta itu med det här på.
Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0