En liten fixar-pyssling

BLÄ.
Jag försöker ladda ner Photoshop lite busigt sådär men det går bajs.
Känner mig så ohajpad på nerladdningsgrejjor.
Jag önskar att jag hade en jätteteknisk liten pyssling under min säng som kunde dyka upp så fort jag hade trubbelbubbel med datorn. Min egen lilla Nils Karlsson Pyssling bara det att han blir stor när han säger "Tjillevippen!" istället för att jag blir liten. Sen kan han fixa till min lille data och alla skulle skutta av glädje!
På tal om Nils Karlsson Pyssling så försökte Elli lura mig att det bodde en pyssling hos oss när vi var små och om man tog på en mörk fläck i träet på listen och sa "Tjillevippen" så skulle man bli liten. Tokigt, tokigt.
Men iaf...
NU ÄRE MAT!
OCH SEN ÄR DET SLEEPOVER HOS CRATTAN!

Pösshey!

Kommentarer
Postat av: Nora

På tal om Nils som kom jag att tänka på Astrid Lindgren och då kom jag att tänka på Lisen i min klass. En allmänt ball tjej som har bestämt sig för att ha sitt 18års kalas på Junibacken. Hur ballt vore inte det??!

2010-03-27 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0