För mycket för plutthjärnan.

Jag borde ha pluggat.
Jag borde gå och lägga mig nu.
Jag borde inte bara tänka att jag borde utan istället bara göra det.
MEN om min hjärna känner för mycket press från olika håll, då är den som en gammal dator: Den blir överbelastad och överhettad och får en shut-down bara sådär poff. Den klarar inte av det, helt enkelt. Den går bara in i off-mode där jag inte har förmåga att göra någonting annat än det jag absolut vill och tycker är kul.
Det känns typ fysiskt omöjligt att göra mina måsten!

Jag har dock sökt jobb idag! Och jag tänkte söka mer jobb på lovet. Då äre ut med CV:t som gäller!
Imorn är det sista skoldagen innan loooooov också!! Wihooo!


Planerna innan sömn ikväll:
  * Se på minst ett avsnitt av Taking the stage.
  * Läsa i antingen High Fidelity eller Populär musik från Vittula.

Saker jag faktiskt måste ta itu med direkt efter skolan imorn:
  * Skriva ett svar till en insändare som uppgift till Textkommunikation.
  * Skriva en kort sammanfattning över vad som hänt i min engelska bok såhär långt.

Usch. Nu slösade jag bort ännu mer tid på att skriva detta blogginlägg.
OVÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0