José langar posé



Förvirrad på vad jag vill men jäkligt säker på vad jag inte vill och inte tänker tillåta.
Men jag orkar inte tänka mer på all förvirring och bestämdhet som snurrar i min hjärna.
Jag drömmer mig hellre bort till Paris.
Sen jag har hört Noras fina berättelser om stadisen är det uppenbart att alla förväntningar på den verkar stämma och jag vill ocksååå diiit!
Som agnes sa: "Åååh, vad glad jag blir för din skull, Nora! Asså. Jag hatar dig. Men jag är glad också!"
Hahahohohihi!
Du tog orden ur munnen på mig, angelicious!

Kommentarer
Postat av: Alice

Om du vill åker jag jättegärna dit!

2010-03-18 @ 17:17:30
Postat av: josse

jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! jag vill jättegärna!

2010-03-18 @ 22:43:38
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0