Envisa, gulliga, små plutt-kåpeare!

Checka mina MAD paintskillz:

Flawless.
Haha! Nej. Men ändå! Tänk paint, tänk då att det var najs gjort ändå.
Fan vad jag saknar photoshop.


Jag läste KP idag förresten!
HAHAHA, vissa små kååpeeare är så gölliga och roliga!
Ur prat:

Inte besserwisser!
Jag tycker att det är så jobbigt och fel att
bli kallad besserwisser när man rättar någon.
Man förstår ju att det är irriterande att bli rättad,
men man gör det ju bara för att personen ska
få rätt information. Okej, det kan ju hända att
 man gör det bara för att visa att man har rätt.
Men då HAR man ju rätt, så varför inte visa det?
Så länge man gör det på ett schyst sätt så är det
okej tycker jag!
PS. Tål inte kritik, det är så jobbigt att höra på!

HAHAHAHAHA!
Asså. Den som skrev det är INGEN besserwisser. Nej. Ibland kanske den rättar bara för att visa att den har rätt, men den har ju rätt, HALLÅ?! Om man har rätt ska man säga det. Men den är ingen besserwisser för det. För den har alltid bara rätt. Och ingen kritik tåls, fatta det! För den har ju alltid rätt. Och då kan ingen kritik existera.
Men som sagt: den är ingen besserwisser så sluta säga det för det är fel att säga så faktisssskt!
HEJDÅ!


PS. JAG TÅL KRITIK!!!!!!


Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahahahaha, "PS. Tål inte kritik, det är så jobbigt att höra på!"

2010-03-25 @ 09:01:27
URL: http://lovisada.blogg.se/
Postat av: Nora

HAhahaaha, det bästa är ju verkligen hur den lille kparen säger emot sig själv! Hahahoho

2010-03-27 @ 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0