I cut a star down with my knife.

Idag hade jag och Crattan äntligen vår mytomspunna gympalektion.
Det var faktiskt kul, för vi slapp ju göra något av det jobbiga vi tvingade vår kära klass att göra. Hehe.
We made 'em sweat real good!
Men jag är ändå sååå trött!
Och fortfarande lite krasslig!

Demonstration:
Bild 1. "Blääääh och uuusch på sjukan"                       Bild 2. "Är det Trötter? Nej, det är ju bara lille jag"



FÖRRESTEN!
JAG HAR ÅTERUPPTÄCKT VÄRLDENS FINASTE ARTIST: Joshua Radin.
Hade en period för något år sedan då jag typ enbart lyssnade på honom, vilket ju tillslut ledde till att jag blev väldigt less på hans musik. Sedan har han alltid funnits där lite då och då, men aldrig med samma slagkraft i mitt hjärta.
Men NU!
Nu bubblar det galet av hans music, yeah!
Bubbelibubb.

Hej...då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0