Bortglömd tanke återfunnen

Hihihi.
Jag läste precis lite i min dagbok eller vad man nu ska kalla det.
Jag är asrolig!
Och klok!
Det är därför det är skönt att skriva ur sig sina tankar och idéer så fort de poppar upp i huvudet, för då går de aldrig förlorade.

Som denna bortglömda tanke som jag skrev för ett tag sedan:
"Jag har fått höra att jag är gnällig, tjatig, utdragen, besserwissig och controlfreak. Och jag har kommit fram till en sak: Om detta är mina negativa sidor, de sidor som folk stör sig på hos mig, de sidor som gör mig jobbig. Om dessa sidor nu faktiskt finns, men jag ändå har så många som faktiskt älskar mig och vill vara med mig. Då måste ju mina positiva sidor vara sjukt jävla bra! För de positiva sidorna måste ju överväga de negativa, och om nu alla dessa dåliga egenskaperna är mina negativa sidor, ja, då är det bara självklart att mina positiva sidor är fullkomligt underbara! Uppenbarligen måste jag ju vara jävligt underbar om så pass många tycker om mig trots mina downs. Uppenbarligen måste jag vara så jävla bra, helt enkelt!"

Hahaha, jag är så jävla SANN! Så VIS!
Detta faktum gäller ju för alla också. Vilket betyder att det inte spelar någon roll hur irriterande våra negativa sidor må vara, för så länge vi har folk som älskar oss så betyder det att våra positiva egenskaper väger över allt dåligt och att vi alla är såå jäävla braa, helt enkelt.

Haha!
Jag älskar mina små idéer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0