Oväntad sovmorgon

Nu gick jag upp alldeles för tidigt.
Hatar sånt.
När man inte har sin första lektion men tror det och går upp så att man ska hinna till den första lektionen.
Jaf kunde sovit i minst en timme till!
Kul.
Men, on the bright side, så slapp jag göra muntliga engelska nationella!

Och jag hann leka lite med min webbis!


Och det kunde varit värre! Det finns tillfällen då jag faktiskt har gått till skolan och väl framme i skolan har kommit på att det inte var någon lektion.
SÅNT är så hemskt.

Men nu äre dags att gå till skolan iaf.
Sedär.
Tiden går fort när man spelar Robot Unicorn Attack.


Kommentarer
Postat av: Just S

SNYGG BRUD! (som jag förälskat mig i..)

2010-03-30 @ 14:28:42
URL: http://unsirious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0