TJENAMORS!

Idag så testade jag och jojo på afro dans!! ASKUL!!!
Och ikväll åt vi på resturang med familjen för att fira syster!
Och ännu senare ikväll så skrev jag och Linnéa mycket fint och fantastiskt bra på vårt fabulösa engelskatal!

Där har ni en liten snabb genomgång av min dag.
Den sista lovdagen.
Usch och blä på skolan.
MEN jag pluggade faktiskt idag! Såg ni det där uppe i texten?!?! Jag pluggade duktigt som den duktiga lilla flicka jag är! Pluggeliplugg lät det när vi pluggelipluggade och hela världen stöttade oss igenom det hela tack vare fina färger och fina idéer. Och deppröran (Oboy + Smält smör = MUMSFILIBABBA!) skänkte oss nödvändig energi.

Vet ni! Jag har aldrig gjort en liten "Just nu-lista" i min blogg än...
Ni måste gråtit till varje inägg jag skrivit pga det, jag förstår det.
Så därför är det på tiden att göra en liten såndär va va va.

Stundens snyggaste pose med snyggaste mössyn:


Stundens vilja:
Dansa mer afrikansk danssss!!!!

Stundens idé:
Kanske ha afrikansk dans som en idrottslektion istället för stationsträning (För vi har ju redan inte ändrat oss med vad vi vill lära ut så detta gör inte saken mer komplicerad alls. Faktiskt.)?

Stundens kluriga fråga:
Hur ska jag kunna somna i någorlunda vettig tid när jag har somnat typ 3-4 varje dag på lovet?
Filosofi på hög nivå.


Ack och ve.
Ibland är jag så djup att jag tror jag drunknar i mig själv.


Kommentarer
Postat av: Nora

Jag känner mig som en stolt mamma när du blivit kär i afrikansk dans. Inte för att jag har sagt att du ska testa eller tvingat dig att prova. Men ändå blir jag lite stolt. Får jag ta lite av äran? Har jag inspirerat dig lite i alla fall?

2010-03-10 @ 16:24:14
Postat av: josse

haha, jag skulle nog inte hört talas om att man kunde dansa det här hemma i Sverige om det inte vore för dig, så du får vara min stolta mamma snori <3

2010-03-10 @ 22:30:31
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0