Nästan rekord i färggladhet, skulle jag vilja påstå

Jag tittade precis igenom min garderob och upptäckte att jag kan ha färgerna lila, grön, rosa, gul, blå, röd, vinröd och sen de mer tråkiga färgerna brunsvart, grå och vit, head to toe.
Och då snackar vi alltifrån strumpbyxor, kjol/shorts/byxor, linne/t-shirt, tjocktröja, örhängen, (i vissa fall: skor!) ja hela köret av bara en färg åt gången.
Jag kan alltså gå helt klädd i typ vilken färg som helst (utom orange, tydligen).
Förut trodde jag att jag bara kunde gå klädd från topp till tå i lila, men vid närmare titt upptäckte jag detta fenomenala fenomen.

Så i 11 dagars tid kan jag gå omkring utan att ha mer än en färg åt gången per dag och inte behöva ha samma färg två gånger tills dag 12.
Om jag nu skulle bli sinnessjuk och vilja ha det någon gång, det vill säga.








<--- Kolla! Det där är JAG!



Kommentarer
Postat av: beca

tänk att du räknat ut det där.

lite sinnesjukt faktist :)

2010-05-10 @ 19:52:28
URL: http://kattepus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0