Idag idag idag idag idag...

...gav Joel mig ett hedrande uppdrag!
Jag skulle få följa med honom och shoppa och jag fick välja nästan helt fritt vad han skulle köpa för han visste inte vad han ville ha.
HELLO drömtillfälle!
Hur det nu kan vara så kul att styla folk vet jag inte, men KUL ÄRE, så min sjukdom fick slänga sig ur vägen för stylisten Josses framfart!

Saker jag behövde göra idag:
- Vila mig frisk
- Kolla upp jobb
- Skriva en engelskauppgift som skulle vart inne för en månad sen
- Vila ännu mer

Saker jag faktiskt gjorde idag:
- Läste Harry Potter (SISTA BOKEN NU!!)
- Lekte stylist
- Gick i rask takt i stan
- Blev snurrig och kände mig ännu mer sjuk av att gå i rask takt
- Smittade säkert ner oskyldiga människor med min hosta
- Fick Joel att köpa kläder för 900 spänn

Allt som allt, en mycket produktiv dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0