Klädstilsidentitetskris är nog ett påhittat ord

Jag har extrem klädstilsidentitetskris.
En gång för inte allt så länge sedan fick jag höra att jag följde modet och WHAAT?! känner jag på den. Jag hatar att följa trenderna då jag alltid har haft ett behov av att "ha min egen stil" hur fånig den meningen än må låta. Därför blev jag förvirrad när jag fick höra det, men jag kunde ändå förstå vad den menade. Jag har börjat följa trenderna mer än jag gjorde förut och jag undrar ifall det är på eget befog eller bara en konsekvens av att gå på Kärrtorpsgymnasium. Frågorna är då:
Tycker jag kläder är fina för att JAG tycker det eller för att andra tycker det?
Vad har jag för stil egentligen?
Vad har jag för storlek egentligen?
Varför köper jag saker som jag i efterhand velar galet över?
Kommer jag undan med att ha en jättegullig blommig klänning (som denna?) eller är det bara helt fel på mig?
Tror jag verkligen att trendkläderna skulle passa mig eller är jag bara påverkad av att ha dom rakt framför näsan?
Vad vill JAG ha egentligen?!
 
Jag är confuzed.
Men nu hittade jag en hemsida där jag tyckte massa kläder var fina utan att tänka på vad som är inne eller inte.
Så nu känns det bättre.
Och jag är sjuuukt trött och jag har sjuuukt ont i halsen (?) vilket föder en annan fråga:
Varför, åh varför, sover jag inte?!

Bäst att fixa problemet!
GODNATTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0