Sex and the City 2

Jag kom nästan precis hem från att ha sett på Sex and the city 2 med Nora.
Eftersom den började klockan tolv vandrade vi omkring och åt glass och såg på massa coola hotrod retro bilar. Dock var det mest Nora som njöt av att se på bilarna, den biltokiga jäntan.
Men tillbaka till filmen: Jag tycker den var skitbra! Fattar inte varför den har fått så dålig kritik... Den var mycket bättre än första filmen. Första filmen kändes så fejk. Eller karaktärerna kändes helt annorlunda och fejk. Dessutom var allting så dramatiskt och stort och helt annorlunda från seriens känsla. Den nya filmen var dock mycket roligare och mycket mer lik serien, dels karaktärernas roller och dels känslan. Här var draman inte lika storartad, den var faktiskt mänsklig och igenkännbar. Filmen kändes som ett till låååångt avsnitt av serien. Typ.
Och jag gillar't!

Nu måste jag sova för att gå upp klockan 11 imornbitti för att se på Indras pjäääs. Det ska bli naaajs!
TAGGA PÅ SOVA TAGGA PÅ SOVA i max sju timmar.
Oh happy days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0