Trött, men ändå en vacker blomma


Jag är så sjuuukt trött. Kan typ inte hålla uppe mina ögon.
Och idag har jag haft den värsta träningsvärken i hela mitt liv. Och jag vet inte varför jag säger "haft" som i dåtid när jag ligger i raklång i stel position pga att det gör så jävulskt ont när jag rör mig.
Och jaaaa, jag förstår om det är många som tvivlar på mig och tror att jag bara tycker det är kul att vara en martyr genom att säga att min träningsvärk är helt sjuk. Så jag önskar att ni var i min kropp just nu så att ni verkligen kände det jag kände, för då skulle ni tro mig på sekunden.
Men nu kan ni ju inte det.
Och jag är för trött för övertalning.
Så.
Jag väljer att tro att ni tror mig, för ni är snälla små tossar.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0