Mycket detaljerad och intressant information för alla mina stalkers

Halluuuu i stugan.
Det här är berättelsen om min Lördag och Söndag:
                                             Djävul                                        vs.                                          Ängel





De här bilderna representerar att jag igår Lördag var på en teater som Indra hade varit med och skrivit och som hon uppträdde i och som var grym och Indra var grym och jag var på den teatern med Alice och Nora. Sedan satt vi i Vasaparken och åt och hoppade studsmatta och sen när regnet öste ner var det hem till alice för te som gällde och sen iväg för att titta på Noras pojkväns pjäs, lite impulsaktigt sådär. Iaf för mig och Alice. Den var också bra!
Och det var min jättemysiga heldag med Knallis och Snora i snabbrepris!
Två teaterpjäser på en dag = Kulturella tjejer!!!


Efter den andra teaterpjäsen åkte jag hem till Crattan. Den här bilden får representera det, för både äpplet och hur det var hos Crattan var RUTTET.
Skoja.
Storskämtarn är jag det!
Nä, jag tyckte det här äpplet var lite roligt ätet och detta är den enda bilden jag har efter teaterpjäsen. Hos Crattan såg jag, hon och Siri på melodifestivalen och åt billys panpizza och choklad och myste galeet.

Idag Söndag var jag och the Cratt på den där gigantiska loppisen i Hornstull och jag köpte tre par örhängen, ett halsband, en ring, ett linne, en kofta/blus, en klänning och ett par skor och alltihop gick på kanske... 180 spänn. Ähm... BILLIGT?!?! ÖÖH, JAA!!!
Det är sånt här min ekonomiska och snåla själ riktigt myser av. "Nu har jag varit duktig och ekonimisk som köpt så mycket fint för så lite pengar" myser den och klappar sig själv på huvudet.

Seeen åt mi familia på Jesses krog för att fira mors dag och lille mamman vår!

För stunden ligger jag i min stora säng och är bajsbajsbajstrött eftersom jag har sprungit runt ända sen i fredagskväll då jag och noris var på bio men det har jag redan skrivit om i ett tidigare inlägg och detta börjar bli jääääkligt långt. MEN! Det bryr jag mig inte om för jag är en rebell. Javisst, så är det. Som sagt, jag har flängt omkring mycket denna helg, men det gillar vi!
Det är kul att flänga! Flängflängelifläng hit och ditelidit! Det gör en också välförtjänt av sömnig vila!

Strax ska jag alltså läsa Harry Potter och sedan sussa sött och glömma bort allt mitt sista-minuten-plugg som jag dissar!

Detta var alltså berättelsen om min fina helg! Tack för mig!
PÖSSHEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0