Lägesrapport:

Mitt rum är stökigt. Mina läxor är ogjorda. Tiden rymmer inte alla mina måsten. Mitt sovintag är på tok för litet. Mina axlar är och har varit stela som stenar i flera månader nu. Pengarna räcker inte till allt jag vill spendera dom på. Vad jag än gör så kan jag inte komma ifrån en jobbig känsla av att folk inte vill ha mig där. Det är för många som mår dåligt i världen och jag klarar inte av det faktumet. Jag har så många blandade känslor och tankar i min kropp att allting väller över. Allt mitt positivt tänkande är för stunden som bortblåst.
Jag är ledsen och har en ångestfylld kväll. Allt pga äcklig stress.
Jag behöver sommarlov och jag behöver det nu.

Mumford and Sons - The cave


And I'll find strength in pain
And I will change my ways
I'll know my name as it's called again
Cause I need freedom now
And I need to know how
To live my life as it's meant to be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0