Jag saknar mitt hår lite




Det var LÅNGT och jag hade koll på det! Det var inte så krångligt som mitt nya är, bara långt och fint.
Min nya frisyr blev liksom inte som jag ville. Plus att jag inte vet riktigt hur jag ska styla det.
Ja, egentligen vill jag ha kortare, så det kanske är konstigt att jag saknar mitt långa hår. Men jag vill antingen ha megalångt eller megakort, typ.

Kanske ska jag klippa kortare eller skitsamma. Jag kommer säkert tycka om det jag har nu imorn igen ändå. Det går upp och ner från dag till dag (eller från en timme till en annan) som jag alltid känner i alla aspekter. Bergochdalbanan är jag. Japp.

Så jag kanske inte saknar mitt gamla hår så mycket?
Bra slutsats. Den gör detta inlägg väldigt givande...



Peace out, homies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0