Fräsch och pigg

Jag har en tendens att egofota mig själv när jag är påväg hem eller precis har kommit hem från krogen och är på pickalurven.
Brukar bli ganska snygga bilder faktiskt.
Som dessa ganska snygga bilder från i Lördags:




Vaknade upp med alla kläderna på och hittade dessa bilder på kameran.
Första tanken: "Vafan? Har mamma fotat mig när jag sov?"

....... Nej.
Som sagt. Bara mina fina egofoton från precis innan jag somnade.

Kommer ihåg att jag jättegärna ville fota mig själv för att se hur jag såg ut. Dessutom hur onöjd jag blev med alla bilderna och då var tvungen att fortsätta fota. Därav den charmiga slutbilden. Den fick liksom den klangen jag i stunden letade efter...
Sen gav jag upp.

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHA fina du!!!

2010-11-30 @ 23:23:52
Postat av: Alice

HAHAHA fina du!!!

2010-11-30 @ 23:24:02
Postat av: HAHAHA

HAHAHAHAHA! Döööööör <3

2010-12-02 @ 12:33:16
URL: http://unsirious.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahhahhah åh underbart ju :D

2010-12-09 @ 16:15:25
URL: http://mutantbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0