Jag joinar hysterin

Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter Harry Potter och Dödsrelikerna del 1!!! GAAAAAAAH!!!

Vet inte riktigt vad med jag ska säga.
Så. Jävla. Grym. Film.

Jag är ställd. Jag är glad. Den var bra. Sjukt bra. Stört bra. Åh. Så. Bra!

Muy fantastico upphöjt i femtioelva!
Ja, SÅ bra var den!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ih, nu kan jag också delta i hysterin! SÅ BRA FILM, AH! Och å, när dobby dör och när Ginny och Harry kysser varandra och så leanar George in och säger; "Moooorning". Ih, så charmig ju!

2010-12-01 @ 22:01:36
URL: http://chelseahotel.blogg.se/
Postat av: josse

det är bra frida!! hahaha, jaaa! LOVE IT!

2010-12-02 @ 16:49:22
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0