Jag orkar inte med min ambition

Vad gör jag av mitt liv?

Här sitter jag. Bara sitter och stirrar in i datorn.
När jag har en projektlogg att skriva. När jag har en natur-uppgift att göra klart fort som attans (som jag inte ens riktigt förstår vad det är jag ska jobba med). När jag har ett matteprov på torsdag som jag seriöst inte vet vad det ska handla om.
Och här bara sitter jag. Chattar lite. Tittar lite på south park. Facebook:ar lite. Stirrar lite. Svettas lite (laptop=varmt). När jag skulle kunna göra alla dessa läxor. Eller varför kanske inte sova lite? Om jag ändå inte gör något vettigare liksom.
Nä, tydligen inte. För här sitter jag bara och stirrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0