Ni som vet att en mur bara är en bro på högkant

I mitt huvud. Undrar om någon faktiskt förstår.
Jag hoppas på att allt ska kännas bättre imorn. Eller kanske till helgen.
Eller åtminstone att jag är stark nog. Att jag ska våga.
Inte låta mig förstöra mer för mig själv. Om det är en själv som skapar det så är det en själv som tar bort det.
Vet liksom inte hur jag ska känna om något. Uppochned känns det bara.
Eller så ska jag bara sluta lägga ut såna här inlägg kanske. De har vart för många på sista tiden.
Men nu känner jag faktiskt något positivt inom mig om jag koncentrerar riktigt hårt. Det finns ju där. Fast det är gömt och undanskuffat. Och det är svårt att hitta det. Men det är där iaf. Ska hålla fast vid den känslan nu så bra jag kan.
Och sluta skriva.

Kryptisk_tjej.


Kommentarer
Postat av: mjöl

emil jensen är fin han

2010-11-24 @ 09:46:35
URL: http://crepes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0