Nya bekantskaper

Idag shoppade jag (byxdress, kofta, korta hängselbyxor, skjorta, FABULOUS) och Siri och fick en australiensk kompis på köpet!

På tal om nya kompisar så kom jag på att jag inte har nämnt här i bloggen att vi typ blev bästisar med Daniel Adams-Ray i fredags då han dj:ade på strand!!!! Det är sant.
Han tog Samuel på axeln och jag hade ett väldigt givande samtal med honom. Det är sant.
Eller ja, givande och givande. Var mer som en fråga från min sida. Om han inte kunde spela någon av sina låtar istället. Men... sanningen står fortfarande framför oss: JAG PRATADE MED HONOM!
Och då sprakade det verkligen till i Daniels och mitt kompis-törstande hjärtan och man kunde riktigt se hur starkt bandet mellan oss blev. Som ett halvgenomskinligt rött band såg det ut. True story.

Bildbevis nr. 1:


Bildbevis nr. 2:


Fast nu när jag tänker efter och ska vara ärlig så kan jag säga att vi inte blev bästisar med honom.
Mer som BFF's. BestFriendsForever ni vet. Ni vet på den där "För dig ska jag göra det tusen gånger om"-nivån.

Ska uppdatera mer om vår spännande nya relation!
För det är jag som talar.


HAHAHA, vad kul om jag skulle avsluta ALLA mina inlägg med det. Kaxiga tjejen bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0