S to the N to the Ö

Idag passade vår luciaövning på kören in jättebra! Snöandet skapade julkänsla.
Om ni kanske missat det? Har ni det? Vavava?
HALLÅ, hörrni! Det snöade idag!!! Det är snö på våra vägar! På allt annat utomhus också för den delen! Och SL-trafiken strulade! Och det var kallt! Och blött! Och vitt! Och det blåste som bara den! FATTAR NI?! SNÖ och VINTER!

Men vet ni vad?
Jag tycker inte att det gör så mycket. Det känns fint och lite mysigt! Iofs var inte min promenad hem idag alls trevlig och jag svor och beklagade mig som bara den över situationen. Därför kommer jag kanske inte hålla med detta inlägg imorn när jag ska ut i det igen. Men just nu så känns det bara lite mysigt. Just nu. Innan jag behöver ge mig ut i kommunaltrafiken...

Men nu ska jag inte vara den som är den som klagar på SL (blev så jävulskt trött på alla hat-facebookgrupper och agg som riktades mot dem förra vintern). De gör ju så gott de kan! Sen räcker uppenbarligen inte det, men det är en annan femma.

Sammanfattning:
SNÖ = ganska trevligt. Minus allt otrevligt med det. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0