Tjatter om noveller

Jag läste precis igenom några noveller jag har skrivit och insåg att de var jävligt bra! Åtminstone två av dom. Så tänkte jag att "JAAAG MÅÅÅSTE JU VISA DOM FÖR NÅGON SÅ ATT FOLK SER MIN TALANG!!?!" och så tänkte jag "varför inte lägga ut dom i bloggen?" sedan tänkte jag välja ut bara något litet utdrag från någon av dom, för de är ju långa texter och det är för långt för en blogg, sedan insåg jag att jag inte kunde välja ut bara ett utdrag för då hade ju meningen och historian i texten blivit helt fel. Så det blir inget. FAIL VA? Och extra fail att jag berättar det här nu. När jag lika gärna kunde få er att läsa en snutt ur en novell. Nu skall ni känna er blåsta med onödig information och tid. En tidstjyyv. Det är vad jag är.

Hehe, en grej som är lite kul är att jag beskriver personer på typ exakt samma sätt i flera av mina noveller. Både hur de ser ut och deras personlighetsdrag. Sååå, man skulle kanske kunna säga att jag typ skriver om samma personer hela tiden? Plus inledningen till kyssar i mina ack så (för) många kärleksnoveller är typ alltid den samma också. Kul.
Men... Variation är sååå överskattat...


(The Det-är-överskattat-Face)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0